ILUZIA IDENTITĂȚII

marți, 2 august 2016

ILUZIA IDENTITĂȚII

Stau singur
Într-un vagon obscur
Rămas gol
Îmi dau ocol
Mă privesc
Mă pierd
Mă regăsesc
Binevoitor măsor
O mână de amator
Trasând o linie imaginară
Graniță neclară
Între mine adevăr
Până la mine minciună
Totul dimpreună
Strașnică furtună
Apoi cu teamă
Mă-nconjor
Compensator
Aștept să mă limpezesc
Clar să-mi întrezăresc
Realitatea ficțiunii
Despre mine
Personajul
Mirajul
Bruiajul
Unei proiecții ciudate
Neterminate
Strivite fereastrei
Unui vagon obscur
Rămas gol
Pierdut atol
Într-un ocean secat
De sinceritate
Mesaj abandonat
Cu abilitate
În cutia amintirilor
În numele clipelor
Strânse cu regularitate
De-o mână de amator
Într-un glob transparent
Numit aparent
Identitate.

2 gânduri despre &8222;ILUZIA IDENTITĂȚII&8221;

Lasă un răspuns

