ILUZIA MĂRTURISIRILOR

luni, 11 iulie 2016

ILUZIA MĂRTURISIRILOR

Vorba mea
Tăcerea ta
Uitarea lui
Nepăsarea noastră
Credința voastră
Lacrima lor

Visul meu
Coșmarul tău
Adevărul lui
Minciuna noastră
Așteptarea vostră
Umbra lor

Cerul meu
Pământul tău
Orizontul lui
Marea noastră
Oglinda voastră
Golul lor

Iluziile mele
Certitudinile tale
Povestile lui
Realitățile noastre
Șoaptele voastre
Rostirile lor

Ale mele, ale tale
Ale noastre, ale voastre, ale lor
Nesfârșite incursiuni vitale
Prin palmele crăpate ale mărturisirilor.

Foto: Jaume-Plensa

Lasă un răspuns

