ILUZIA DIALOGULUI

joi, 23 iunie 2016

ILUZIA DIALOGULUI

Mă întreb mereu
Noi ce căutăm
Obstacole să ridicăm
Imense monologuri teatrale
Sau punți de cuvinte să așezăm
Legături între semeni
Virgule între neîncepute
Rânduri de oameni.
Mă întreb mereu
Noi ce vrem
Mai mult și mai mult
Să ne descoperim
Învățând rostul mersului,
Taina pasului
Eternitatea orizontului
Sau să ne-ngroam
În întunericul trupurilor sleite
De-atâta măreție,
De-atâta șansă
De-atâta viață.
Mă întreb mereu
Noi ce dăm în schimb
Pentru minunea clipei zilnice
Ce-n taină fiecare o primim.
Mă întreb mereu
Dar nici eu
Nici tu
Nici noi
Nu știm
Sau nu recunoaștem
Că e mai ușor să cerșim
Iluzia răspunsului
Unor întrebări false.

Lasă un răspuns

