ILUZIA SOARELUI

vineri, 6 mai 2016

ILUZIA SOARELUI

Mi-a fost dat odată
Parcă a fost cândva
Sau poate niciodată
Să particip
La un spectacol insolit
Arhetip
Unde o mulțime de palme aplaudau
Frenetic
Un spectacol
Zilnic
Ieșirea soarelui
Din scena lumii
Și-ascunderea lui
În adâncimea inimii
Orizontului.

Mi-a fost dat odată
să-mi trăiesc
Atât de intens clipele
Printre mulțimi de oameni fascinati
De căderea cortinei luminii
Peste tremurătoarea răsuflare a firii
O minune solare
Ireala
Petrecându-și alene
Bratele peste pământ
Care se pregătea mut
De zilnica-i cădere
Într-o stare
De veghe.

Mi-a fost dat odată
să realizez că am în fată
Cel mai râvnit fruct
Un cer dând în pârg
De la răsărit până-n apus
Seară de seară
În mii de nuanțe
Dezvalundu-și sâmburele
Imensitate de foc
Interzis atingerilor  
Lăsat liber
Preț de-o secundă
Zilnic privirilor
Flamande
Ale omeniri.

Mi-a fost dat
Într-o seară să plâng în hohote
De prea multă frumusețe
Insuficient meritată
Ochilor
Si-a gandurilor
Iluzie dincolo de cuvinte
Ruptă dintr-un soare
Veșnic fierbinte.

Lasă un răspuns

