ILUZIE PREA SCURTĂ

miercuri, 20 aprilie 2016

ILUZIE PREA SCURTĂ

Mi se pare că vine
Cu pași hotărâți
Chiar spre  mine
Ce noroc
Mi se pare că ține
Să-mi vorbească
Mi se pare că stă-n loc
Să mă cunoască
Preț de o clipă
Mi se pare că-și râde
De cel care-o cere
Pe ea, poveste de adormit copiii
Pe ea, cântec de amăgit oamenii
Mi se pare că s-a răzgândit,
Mi se pare că fuge nebună
Rotindu-se

Drumul și-l schimbă pe loc
Mi se pare că nu-i niciunde
Mi se pare că n-a fost nicicând
Nicio secundă
Decât o urmă palidă
În zarea crescândă
O imposibilă aventură
Pe care eu, muritorul,
Eu, visătorul, naiv credeam
Că și-o dorea cu mine
Ea, nălucă somnului
Ea, iluzie scurtă a timpului
Ea, viața trecută a omului.
 

Lasă un răspuns

