JURNALUL UNUI PERSONAJ. POST-SCRIPTUM

Scena s-a golit. Liniștea a coborât peste lume, ca să asculte un glas altfel.

Vorbește, autorule!

Dragă cititorule,

Tu care reprezinți începutul fără de sfârșit, uneori, al scriitorului, mă voi adresa întâi ție. Îți mulțumesc întâi de toate ție, celui care m-ai inspirat, celui datorită căruia, numele Lily Rose devine sinonim al iubirii necondiționate, a sentimentului, care ne poate purta dincolo de nori, dincolo de spațiul timpului… Așteaptă un pic…mă voi întoarce din nou spre tine.

Îți mulțumesc ție, Mihaela Popescu, complicele lui Lily Rose pentru ideea acestui proiect neconvențional, pentru implicare și dăruire, pentru momentele în care, în mare taină, la ceas de seară, curioasă și răbdătoare, ți-ai ascultat vocea sufletului, împletită într-o armonie perfectă cu cea a lui Lily, a mea.

Mai lasă-mi o clipă, tu cititorule și tu complice în care să-mi spun of-ul.

Un asemenea proiect, din punctul meu de vedere, este ca și o renaștere a scrisului și a autorului de limbă română. Complicele este cel care nu doar ascultă personajul, ci este și elementul ce readuce la viață ceea ce societatea îngroapă.

Ca și mine, cititorule poate că mai sunt și alți scriitori romani, poate unii înmiit mai buni, în fața cărora, ochii mi se măresc cu admirație, iar capul mi se apleacă în semn de recunoștință.

Și cu toate acestea, cine a auzit de ei?!?

Vă spun eu: nimeni!

Și asta oare din ce motiv?!? Din cauză numeroșilor ignoranți care în locul complicității pentru valoare, aleg cercuri concentrice în care se învârt de ani de zile, în gol, fără a avea puterea, capacitatea de a le opri mișcarea de rotație, fără a avea curajul de a pași într-o lume nouă, ALTFEL, decât cea prin care deja au făcut deja șanț.

Și, acum, revin la tine, draga mea Lily Rose. Mai este puțin, până pe 3 iulie, ziua ta naștere. Mai este puțin și împlinești un an! Sau 101?!?:)
Dincolo de numere însă, gândul la tine, mă bucură, mă face să zâmbesc…Și asta pentru că, în afara unui personaj, tu, Lily, reprezinți acea parte frumoasă a omenirii, înzestrată cu cele puternice și mai curate  sentimente, ce erau odată pur omenești. Eu am crezut și încă mai cred, că tu ai apărut într-un moment în care noi, muritorii de rând avem nevoie cu adevărat de tine, avem nevoie de emoții, trăiri, senzații, avem nevoie să dăm un re-start sufletelor și credințelor. Poate, undeva în sinea ta, îmi vei spune că ” te-am chinuit”, împingându-te „Pe gaura cheii” prin lumi neștiute nouă astăzi, lăsându-i pe cititori să-ți urmărească destinul „Prin Telescop”. Îți spun însă, că așa, ca și într-un plan perfect al Creației, am avut grijă să te ” înzestrez” cu toate calitățile unui învingător, ale unei persoane care are curaj să pună pariu cu viața, știind că șansele sunt de partea ei. Ai încredere Lily! Drumul tău nu se oprește aici.

Urmează „La Microscop”, testul tău final, al nostru deopotrivă.

Aș vrea să te întreb Lily – tu cum vezi lumea de astăzi? Ce sentimente ți-au transmis prietenii tăi, cititorii? Cum vorbesc ei despre tine? Ce le mai spui tu, în plus?
Vrei să le transmitem un mesaj împreună?:)
…………….…
„- Dragii no;trii cititori, vă mulțumim că ne-ați fost alături pe parcursul acestor șapte zile. Dacă primele două volume v-au captat atenția, așteptați-vă în curând și la volumul trei ” La Microscop”. Aventura lui Lily Rose continuă, destinul ei începând să își contureze perfect harta vieții. Va fi o harta a Pământului sau a Hipofizei???

Voi încheia aceasta frumoasă ” nebunie literară” eu, autoarea trilogiei „Ciclul Vital Nouă”, Simona Tănăsescu.

– Mulțumiri complicelui, Mihaela Popescu, care mi-a oferit ocazia unei asemenea scrieri, datorită căreia, timp de șapte zile, inima mi-a bătut mai tare:)

Și, nu în ultimul rând, vă mulțumesc, vouă, cititorilor în fața cărora mă înclin cu respect și prietenie.”

wallup.net
wallup.net
2 gânduri despre &8222;JURNALUL UNUI PERSONAJ. POST-SCRIPTUM&8221;

  1. si noi multumim pentru placerea de-a va descoperi si citi ALTFEL.
    si noi cu micile noastre puteri incercam sa cititm si sa prezentam autorii dorind ca lumea sa reinvete sa citeasca si sa iubeasca lieratura fie ea proza sau poezie.
    cu mult respect

    Apreciază

Lasă un răspuns

