ILUZIA LIBERTĂȚII

luni, 4 aprilie 2016

ILUZIA LIBERTĂȚII

Încet
Absent
Fără să tulbur
Prea scurta existență
Și-a firului de iarbă
Inocență
M-am așternut
Pământului
Înveliș
Preț de un minut
Absolut
Decis.

Sătul
De atâta umblat
Golit
De atâta căutat
Amețit
De atâta adulmecat
Eliberat
M-am lăsat
Sub privirile
Visărilor
Pradă erorilor
Să simt pentru o clipă
Cum în mine
Pulsează emoția
Că încă exist
Că încă mecanic
Inspir
Expir
Într-un exercițiu repetitiv
Într-o rutină umană
Deprinsă
De când ne-am desprins  
În chip de potcoavă
Firavă
De pereții pântecului matern.

Obosit
De atâta zgomot
De fond
Mă agit
Picioarele
Nu-mi mai răspund
Mi-au împietrit
Le ordon
Să se ridice
Să plece
E zi de maraton
Dar ele, nesupuse, abdică
Refuzul lor mă intrigă
Azi nu voi fugi
La fel ca restul
Lumii
Precum nebunii
Care uită să mai asculte
Țipătul muțeniei lumii
Care uită s-mpingă
Unicul vis de muritor
Spre plasa norilor
Curioși privitori
La trupul omului
Învelișul pământului
Șuierul vântului
Descântecul cerului.

Îmi smulg lanțurile
Atarnate
Amăgirilor
Zi după zi
Renunț
Nu mai cred nimic.
Nu sper nimic
Trăiesc
Doar atât
Strigând lumii
SUNT LIBER.

FOTO: http://i2.2photo.ru

Lasă un răspuns

