ILUZIA PĂSĂRII

joi, 17 martie 2016

ILUZIA PĂSĂRII

Tu, ghemul meu de vise
Din care am împletit aripile
Celei mai minunate păsări
Pe care o pregătesc zilnic
Pentru primul ei zbor
Ridicând-o pe umeri tot mai sus
Către albastrul petrecut de norii albi
Ai speranței, ai dorinței, ai dorului.

Tu, pasarea mea călătoare
Cu aripi crescânde până în eternitatea
Clipei trecătoare de viață
Eu, cuibul solitar lăsat în urmă
Tu, rotirea timpului într-un picior
Eu, tot mai puțin, tot mai jos
Cu pasul micșorat, întors
Eu aici, tu acolo.

Tu, cel dintâi puf al păpădiei
Pe care l-am suflat către lumea cea mare
În zorii zilei
Când ai primit o umbră de la soare
Când te-am născut,
COPILE
Cu aripi de pasăre…

Lasă un răspuns

