ILUZIA ETERNITĂȚII

vineri, 26 februarie 2016

ILUZIA ETERNITĂȚII

Îmi las capul în palmele tale
Petale
Cobor pe  scara timpului
În sens opus secundelor
Undelor
Mă întorc în lumea aceea imensă
Unde drept soare luminos
Domnea zâmbetul tău, pământul
Pe care oricât de departe alergam
Știam că tu-mi erai veșmântul
Veșnic acolo când reveneam
Adulmecându-mă
Respirându-mă
Un fluviu de vise mi se ridica în cale
Apele lui purtând cu ele
Al glasului tău veșnic ecou
Lasou
Tu ești acel om special
Care adus printre muritori
A trăit un fapt crucial
I-au crescut în chip de dar ceresc
Aripi de înger.
Viața-i un crater fumegând
Din care, mamă, ridicându-mă
Primește-mă iară
Din înălțimi coboară
Ca-ntâia oară
Să-mi odihnesc
Sufletul
Gândul
Pasul
Să simt parfumul palmelor tale
Solitare
Liniștitoare
Comoara rară.
Un singur lucru mi-a mai rămas
Vrăjmaș
Cum aș putea vreodată
Eliberată
Să fac un gest lumesc
Să-ți multumesc,
Așa, firesc…

Cândva am prins din vânt povestea
În care se șoptea că la naștere
Oamenii cu aripi de înger
În zborul lor solitar
Primesc deopotrivă
Eternitatea.

 

 

 

Un gând despre &8222;ILUZIA ETERNITĂȚII&8221;

Lasă un răspuns

