ILUZIE ALT…FEL

luni, 25 ianuarie 2016

ILUZIE ALT…FEL

La început,un pas,
Primul,tu,
După o clipă,încă un pas
Al doilea,eu
Nedespărțiți
Împreună
Am devenit picioarele vieții noastre
Drepte, concrete, discrete.

Parcă eu
O privire
Parcă tu
O atingere
Parcă noi
Potrivire
Parcă viața așa ne-a dorit
O veșnicie de fericire
Zorii primului răsărit

Noi,
Goliți de ființă
Ne pășim urmele
Ne atingem gândurile
Ne respirăm aerul
Ne furăm cuvintele
Captivi în nemărginire
De-atunci,până-n ultima clipă
De regăsire

Poate că eu sunt un tu
Poate că tu ești un eu
Poate că unul fără altul
Suntem un NU
Suntem cuvinte goale
Pierdute într-o rostire
Anostă, stearpă, cu sens uitat
Și gust de amăgire

Mereu între răsărit și apus
Imprumută-mi aripile tale de înger
Și-o viață în plus
Înălțându-mă
Pe mine
Pe tine
Pe noi
Intr-un zbor
Nesfârșit
Neștiut

ALT…FEL

foto: dailymail.co.uk

2 gânduri despre &8222;ILUZIE ALT…FEL&8221;

Lasă un răspuns

