ILUZIA VIEȚII

vineri, 8 ianuarie 2016

ILUZIA VIEȚII

Mă iau la trântă cu ziua de AZI
De ce?
Pentru soarele zilei de MÂINE
Pentru ce?
Pentru ultimul asfințit al zilei de IERI
Până când?
Până …
Nu uit
Pe IERI l-am câștigat deja
O dată l-am înecat în lacrimi
În țipăt de prunc proaspăt născut
A doua oară l-am aruncat în sus spre cer
În chip de tinerețe strigându-și fericirea
A treia oară l-am așezat cu grijă
Între zidurile reci ale trecutului
Transparent și fragil ca o ultimă clipă
Până când?
Până …
Mă iau la trântă cu ziua de AZI
De ce? Pentru ce? Până când?
Până când
vis
Până când
Mâine
Până când
Viață

AZI e o lupta câștigată
Mai rămâne războiul cu MÂINE
Pentru ca MÂINE să devină în sfârșit ceea ce am visat IERI

foto: http://www.boredpanda.com

Lasă un răspuns

